I'm in charge of how I feel and today I'm chose happiness

Hej!
Tänkte bara visa upp lite av min fångst från dagen, lyckades faktiskt bocka av allt de viktiga på min lista. Stolt 🙌 

Hade även tänkt hinna med en sminkning, men då belysningen är sämst i mitt rum just nu och speciellt när de är mörkt ute så blir allt lagt i skugga. Så det blir förhoppningsvis imorgon om jag hinner, kom nyss på att jag har hinduism prov på måndag 😔 yay..

Allt  utom tröjan är till gym arbetet.

Från kicks : • kicks black night eye liner stylo • IsaDora bronzing powder, matte tan 48 • kicks professional, lip brush och BB cream brush •
 
Från butterick's : • dock fransar, kryolan eyelashes + lim • kryolan cine - wax + topp lack • trockenpuder, dry powder •

Från BR leksaker : • vit och röd face paint •

Blev lite mycke att skriva.. 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback