Let's put a smile on that face

Hej, 

Har legat vaken i över två timmar och bara glott runt på olika bloggar, känner att de är dags att gå upp nu.

Jag har varit sjuk i över en vecka och därför kommit efter med bl.a. Mitt gymnasie arbete, så nu när jsg mår lite bättre känner jag mig lite tvingad att åka in till stan för att köpa de jag behöver till mitt arbete. 
De som är bra med mitt arbete är att det är så kul (just nu i alka fall, vi får se hur det blir i typ april när den riktiga stressen kommer) och de jag behöver köpa är smink ich annat kul.

Nä nu måste jag gå upp och fråga om mamma vill följa med mig. 

Sämst bild men de är en av mina inspo bildef till arbetet.

Kommentarer
Vicky säger:

Jeej! Du har börjat skriva :D

Svar: Yay!! Du får börja läsa så jag åtminstone har en unik per dag 😘
Linnea

2014-02-01 | 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback