New favorite

Måste bara visa upp en sak jag fick av mamma när hon var i London. Fick massa fina saker men den här är något jag kommer att använda varje dag. 😀





Ett jättefint svart mobilfodrals plånbok med ojämn yta. Inuti har den tre korthållare, den översta för id. Sen finns ett långt fack bakom dem, jag trycker ner nycklarna där för att inte repa iPhones. Nycklarna har jag satt ihop med en svart rosett som är fast knuten i nyckelhållaeen. 
Eftersom jag tog bilderna med mobilen la jag in ett av skaken som jag också  fick. 

Nu måste jag fortsätta plugga, har prov imorgon.. 😔
Men vi hörs snart igen och de är super att iallafall fall några styckna har hittat hit 😁

Kram hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback